POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

1.1 Każdy gracz serwera jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu.

1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

1.3 Wejście na serwer jest równoznaczne z akceptacją regulaminu serwera.

1.4 Na kanał rządowy może wzywać tylko i wyłącznie członek administracji.

 

ZASADY OGÓLNE

 

2.1 Zabrania się korzystania z jakichkolwiek skryptów, cheatów, exploitów, bugów lub modów dających przewagę w grze i psujących rozgrywkę innym.

2.2 Wszystkie błędy znalezione na serwerze mają być niezwłocznie zgłaszane Administracji, a ich wykorzystywanie jest zabronione i karane banem.

2.3 Przekazywanie majątku między postaciami jednego gracza jest zabronione.

2.4 Gracz jest zobowiązany do przemyślanego kreowania własnej postaci, dotyczy to również spójności tematycznej grup, do których chce dołączyć*

2.5 Zabrania się przeprowadzania aktów terrorystycznych (jedynym wyjątkiem jest dobrze zaplanowana akcja RP, na którą wyraziła zgodę administracja).

2.6 Imię i nazwisko postaci musi być napisane alfabetem łacińskim i musi być zagraniczne. Nie może należeć do sławnej osoby z rzeczywistości lub sławnej fikcyjnej postaci.

2.7 Zakaz zmieniania imienia oraz nazwiska poprzez /register, jedyna opcja to odgrywanie fałszywego dowodu.

2.8 Na serwerze panuje imersja, która polega na np. wiesz nie możesz wjechać na komendę ponieważ jest tam 50 FP.

2.9 Jedyną drogą kontaktu z ekipą serwera podczas rozgrywki na serwerze jest czat LOOC.

2.10 Greenzone: Komisariat, wszystkie legalne prace,szpital, parking główny, odholownik (też w sandy).

2.11 Red zone: o1, o2, k1, k2, m1, m2, Pralnia, DarkShop, Sandy Shores, Paleto Bay.

2.12 Przeszukiwanie trzeba odgrywać na operatorach /me /do.

- wyjątkiem są strefy red zone, na których wystarczy odegrać /me przeszukuje.

2.13 Każda osoba grająca na serwerze musi mieć taki sam nick discord i nick steam.

2.14 Zakaz odbijania osób zatrzymanych z komendy. Jest to strefa imersyjna i GZ.

2.15 Zakaz Poruszania się na GZ zamaskowanym oraz z bronią w ręku.

2.16 Zakaz noszenia kasków (nie dotyczy CTTF'u).

2.17 Zakaz zbierania narkotyków w pojeździe.

2.18 Zakaz noszenia masek lub ubrań które mają powiększony hitbox np. Tacos.

2.19 Zakaz lootowania z policji kamizelek kuloodpornych oraz apteczek.
​2.20 Zakaz strzelania z osobą na rękach.

2.21 Zakaz sprzedawania aut limitowanych.

​2.22 Każda sprzedaż/przekazanie pojazdu jest robiona pod własną odpowiedzialnością.

​2.23 Zakaz robienia napadów latającymi limitkami.

​2.24 Zakaz sprzedaży narkotyków latającymi limitkami.

 

ROZGRYWKA

 

3.1 Na czacie LOOC zabronione jest używanie nadmiernej ilości wulgaryzmów oraz trashtalkowania. Jest to karane banem.

3.2 Korzystanie z czatu LOOC ograniczamy do minimum. Nie prowadzimy na nim rozmów towarzyskich.

3.3 Aby grać na naszym serwerze musisz posiadać sprawny, dobrej jakości mikrofon.

3.4 Zabrania się wykorzystywania czatu głosowego do spraw OOC. Czat głosowy służy jedynie do rozmów IC.

3.5 Do prowadzenia narracji podczas rozgrywki służą operatory /me /do /try.

3.6 Kłamanie używając komendy /do jest zabronione.

3.7 Zakaz rozpoznawania osób po głosie, gdy wyraźnie słychać że próbują go zmienić lub używają modulatorów.

3.8 Możesz rozmawiać korzystając programów typu TeamSpeak czy Discord, lecz nie możesz rozmawiać o aktywnych akcjach RP.

3.9 Na serwerze zabronione jest używanie słów rasistowskich, homofobicznych oraz ksenofobicznych.

3.10 Bojówka dozwolona tylko poza miastem.

 

PRZESTĘPSTWA

 

4.0 Zabrania się prób odbijania osób z szpitala oraz z aresztu na komisariacie, są to strefy imersyjne oraz GZ. Próby odbicia podczas przewozu zatrzymanych przez SASP są dozwolone.

4.1 Zabrania się okradania kont bankowych innych graczy.

4.2 Podczas ściągania długu można zmusić osobę do oddania kwoty nie większej niż 120% całkowitej wartości długu.

4.3 Zakaz przeprowadzania porwań i kradzieży, gdy na serwerze jest mniej niż 3 FP na służbie.

Nie dotyczy to porachunków między organizacjami przestępczymi.

Nie dotyczy to cywili, którzy zajmują się działalnością przestępczą w miejscach do tego przeznaczonych np. zbiór narkotyków.

4.4 Zakaz sprzedaży narkotyków w miejscach ich przetwarzania oraz poza miastem.

4.5 Zakaz używania usług znajdujących się w telefonie w celu napadnięcia kierowcy lub klientów zaznaczonych na GPS.

Dotyczy to: LSPD, SAMS, East Customs.

4.6 Zabicie NPC jest kwalifikowane jako popełnienie morderstwa.

4.7 Zakaz wykorzystywania członków SAMS, którzy są na służbie jako zakładników, chyba że osoba ta wyrazi zgodę na porwanie.

4.8 Zakaz napadania członków LSPD/SAMS/East Customs gdy celem napadu jest kradzież broni, pojazdu lub żądanie okupu.

4.9 Po udanym napadzie, następny możesz wykonać dopiero za 30 min.

 

4.10 Minimalna oraz maksymalna liczba FP na napadzie:

 

Sklep - min.2 max.4

Mały bank Fleeca - min.4 max.6

Jubiler - min.4 max.7

Duży bank Fleeca - min.4 max.8

Pacific - min.5 max.9

Humane Labs - min.6 max.12

MazeBank- min.4 max.8

Jacht - min.8 max.12

Wyspa Kartelu- min.8 max.12

Union Depository - min.5 max.12

4.11 Minimalna oraz maksymalna liczba napastników na napadzie:

 

Sklep - min.2 max.4

Mały bank Fleeca - min.3 max.5

Jubiler - min.4 max.6

Duży bank Fleeca min.4 max.6

MazeBank- min.3 max. 7

Pacific - min.4 max.8

Humane Labs - min.5 max.10

Jacht - min.7 max.12

Lombard - min.3 max.7

Union Depository - min.6 max.12

 

4.12 Minimalna oraz maksymalna liczba zakładników na napadzie:

 

Sklep - min.2 max.3

Jubiler - min.3 max.4

Jacht - min.8 max.13

Fleeca - min.3 max.4

Pacific - min.3 max.5

MazeBank- min.5 max. 8

Humane Labs - min.5 max.9

Wyspa Kartelu - min.5 max.8 

 

4.13 Minimalna oraz maksymalna liczba Lokalnych zakładników na napadzie:

 

Sklep - min.4 max.6

Jubiler - min.6 max.10

Jacht - min.8 max.14

Fleeca - min.5 max.8

Pacific - min.6 max.15

MazeBank- min.5 max. 9

Humane Labs - min.6 max.16

Lombard - min.4 max.8

Union Depository - min.9 max.15

 

ZASADY CK ORAZ FCK

 

5.0 Gdy w stanie BW spowodowanej ingerencją gracza odrodzisz się w szpitalu, Twoja postać nie pamięta co wydarzyło się przed BW oraz kto brał w nim udział.

5.1 O ranach gracza decyduje medyk, który się nim zajmuje na podstawie informacji z gry oraz informacji z otoczenia. W przypadku braku LSPD decyduje o tym gracz.

5.2 Jeśli lekarz zadecyduje, że na skutek poważnych obrażeń musisz udać się do szpitala, jesteś zobowiązany to zrobić.

5.3 O zabiciu postaci (CK) może zadecydować jej właściciel. Decyzja gracza musi zostać zaakceptowana przez administrację.

5.4 Odgrywanie martwego lub ran śmiertelnych jest równoznaczne z CK.

5.5 Wykonywanie FCK musi zostać poprzedzone pozytywnie zaakceptowanym podaniem do administracji.

Na permanentne uśmiercenie postaci narażona jest osoba, w którą wymierzony jest wyrok, zleceniodawca, osoba która wykonuje wyrok jako jego marionetka lub grupa osób po stronie atakującej.

Wyrok musi zostać wykonany w sposób opisany w podaniu lub w sposób daleko nie odbiegający od tego opisu.

Podanie daje jednorazowe pozwolenie na wykonanie opisanej w nim akcji, po nieudanej próbie podanie wygasa.

Liderzy organizacji przestępczych mogą uśmiercić postać członka własnej organizacji po konsultacji z Administracją.

ZASADY

 

6.1 Prowadząc pojazd należy brać pod uwagę prawa fizyki, które nie zostały uwzględnione ze względu na ograniczenia techniczne gry i zachowywać się na drodze zgodnie z tymi prawami.

6.2 Pojazdy użytkowane niezgodnie z regulaminem mogą zostać usunięte.

6.3 Skoki kaskaderskie są zabronione jeśli Twoja postać lub pojazd nie są do tego przystosowane.

6.4 Przedmioty w ekwipunku postaci lub dowolnym miejscu przeznaczonym do ich przechowywania, znajdują się tam fizycznie w każdej sytuacji.

6.5 Podczas interakcji z przedmiotami należy brać pod uwagę ich atrybuty fizyczne oraz dostosować rozgrywkę do możliwości fizycznych postaci.

6.6 Przedmioty nie mogą zostać odegrane przy pomocy narracji w przypadku braku ich posiadania przez postać.

6.7 Przeszukiwanie trzeba odgrywać na /me oraz /do.

6.8 W czasie jednej akcji Rp można użyć komendy /try tylko raz.

6.9 Pralnia jest traktowana jako legalna praca. Zakaz campienia przy pralni tylko po to aby kogoś okraść z majątku.

6.10 Wykonując legalną pracę musisz poruszać się pojazdem do tego przystosowanym i być ubranym w strój roboczy danej firmy/frakcji.

6.11 Przy odgrywaniu typu: /me chowa broń pod siedzenie. Musisz zrobić screena, który posłuży jako dowód że nie kłamiesz przy użyciu komend.

6.12 Zakaz napadania na osoby pracujące w sposób legalny w celu okradzenia ich/zabrania ich majątku.

6.13 LSPD nie ma prawa ramować w mieście gdy nie zagrażasz życiu obywatelom lub nie ma kodu większego niż czerwony. Poza miastem po 5 minutach.

6.14 Każda osoba dołączająca do grona administracji serwera automatycznie akceptuje regulamin administracji.

6.15 Każdy członek administracji niezależnie od rangi i uprawnień jest karany na tych samych zasadach.

6.16 Działanie na szkodę serwera, liczne nadużycia permisji - PERM + wyrzucenie z administracji.
6.17 - Każde poddawanie musi być zainicjowane słowami [Poddaj się] w aucie 
[ Osoba inicjująca oraz osoba podawana musi być w pojeździe ] [ Nie dotyczy S1, Stref oraz LSPD] 

 

ZASADY FRAKCJI

 

7.1 Służby porządkowe korzystając z radia muszą również mówić w grze jeśli w pobliżu są inni gracze.

7.2 Zgodę na prowadzenie postaci skorumpowanej może wyrazić lider frakcji w porozumieniu z Administracją.

7.3 Podszywanie się postaci pod członka organizacji publicznej jest zabronione i jest karane banem permanentnym.

7.4 Dzielenie się informacjami wewnątrzorganizacyjnymi z osobami trzecimi w formie OOC jest zabronione.

7.5 Organizacje porządkowe mają prawo do PowerGamingu.

7.6 Nagrania z serwera np. klipy Twitch nie mogą być wykorzystywane w IC.

7.7 Na serwerze nie ma limitu LSPD.

7.8 Zakaz przynależenia do organizacji przestępczej i jednocześnie do zarządu frakcji np. SASP/SAMS.

7.9  LSPD ma prawo rozłożyć max 4 kolczatki na napad/akcję.

7.10 Członek SAMS nie ma prawa być członkiem organizacji przestępczej.

7.11 W RP (porwania, strzelanina itp.) jedna ze stron konfliktu nie może wykorzystać więcej niż 10 osób (wyjątkiem są rozbudowane akcje RP wcześniej uzgodnione z administracją serwera).

7.12 Jeżeli w danej akcji RP jest mała liczba policjantów np. 4,5 to nie wlatujcie całą ekipą np. 12 osobową, ponieważ psuje to fun z odgrywania RP.

7.13 Wszelkie zakupione rzeczy z donate info zostają usunięto co wipe.

7.14 Pingowanie administracji jest zabronione.

7.15 Osoby które odgrywają postać osoby nieletniej mają nie mieć broni oraz nie być w crime. Jedynie po 15 roku życia mogą być mechanikiem.
 

Wszelkie prawa zastrzeżone. Twórcy regulaminu: SoEr │ 10.01.2021 │ Ostatnia aktualizacja: 03.05.2023